Avontuur in Cambodja - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Dorien Otterloo - WaarBenJij.nu Avontuur in Cambodja - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Dorien Otterloo - WaarBenJij.nu

Avontuur in Cambodja

Door: Dorien

Blijf op de hoogte en volg Dorien

29 December 2013 | Nederland, Amersfoort

De wereld in, cultuur snuiven, natuur zien wat ik niet ken, mensen helpen. Dat is wat ik wil! 'Maar waarom dan? Wat levert het jou op?!? Waar haal je het geld vandaan? Waarom alleen?' vragen mijn vader en zus zich met grote ogen af... 'Waarom zo ver? Belgë is ook mooi!' zegt mijn vader.

Tja... Hier in Nederland is het prachtig en ook hier zijn mensen die mijn hulp nodig hebben, dat klopt. Dus daarom geniet ik ook van dit mooie land en sta ik hier klaar voor mensen die mij nodig hebben. En nu dus daar in Cambodja. Een arm land met een pittige geschiedenis en een jonge bevolking. Er is daar nog zoveel te doen! En ik wil daar een klein deel van uitmaken. Harten verwarmen, delen wat ik heb en delen wie ik ben.

Dus nog 12 nachtjes slapen en dan stap ik in het vliegtuig! En niet zomaar voor een reisje... Na prachtige rondreizen in Mexico, Bali en Marokko is het tijd om écht te delen. Ik ga vier weken vrijwiligerswerk doen! Ik ben in totaal 5 1/2 week weg, dus er is ook wat tijd om wat van het prachtige land te zien. Zin, zin, zin!

  • 29 December 2013 - 16:21

    Aletha:

    Yeeeeeeaahhhhh!!! Nu al trots op mijn geweldige nicht!!!

  • 29 December 2013 - 17:22

    Kim:

    Ik ben trots op je Door!!!♡

  • 29 December 2013 - 17:26

    Pa:

    Meissie, heb me er al bij neergelegd. Lekker gaan en genieten! Als je maar niet besluit om daar te gaan wonen, want dan kom ik je persoonlijk terughalen ;-)

  • 29 December 2013 - 19:57

    Mama:

    Lieve Doortje, Wij vinden je stoer maar dat weet je al!! Natuurlijk zal ik me zorgen maken maar ook dat weet je al!! Ik hoop dat je daar kan geven wat je al zo lang zo graag wil! Deze mama zal je elke dag volgen. Luf joe!!! Kus van Peter en mama. XX

  • 29 December 2013 - 21:58

    Petra:

    Super stoer dat je gaat Chica! Once in a lifetime. Geniet en houd ons zoveel mogelijk op de hoogte ;)

  • 30 December 2013 - 08:35

    Maartje Steenhof:

    Wat een fantastische beslissing van je! Ik vind het helemaal bij je passen!
    Enne....België is er nog wel als je terug komt, hoor! ;-)

  • 30 December 2013 - 16:49

    Angelien:

    Supermooi wat je gaat doen door! Ik geniet met je mee via de reisverslagen:)

  • 30 December 2013 - 23:59

    Suzanne:

    Jaja, een spannende reis ook voor jou voor de boeg! Ik hoop voor je dat het helemaal is wat je ervan verwacht..het zal een onvergetelijke tijd worden!
    Geniet en ontdek! Daarna onze ervaringen delen!! Leuk!

  • 31 December 2013 - 08:49

    Miranda:

    Lieve Door,
    Super benieuwd wat je allemaal op je pad tegenkomt tijdens het reizen en werken aldaar. Je bent een topvrouw dus fantastisch dat je dat met de wereld gaat delen! Enne... kijk even of ze mij ook nog ergens kunnen inzetten, dan volgen wij later;)
    Kus

  • 02 Januari 2014 - 11:12

    Ireen:

    Hai Dorien,
    Ik vind je een kanjer dat je dit gaat ondernemen. Daar is veel moed, liefde en doorzettingsvermogen voor nodig om zo'n reis te kunnen durven ondernemen. Jij gaat dat doen en jij kunt dat!! Jij gaat er een succes van maken en je gaat veel mensen jouw hartverwarmende liefde geven. Mensen zoals jij heeft de wereld hard nodig. Ik wens je al het goede toe op je avontuurlijke reis.
    Geef en geniet ervan! Ik zal je missen.Gelukkig kan ik je volgen :)
    liefs Ireen

  • 09 Januari 2014 - 14:42

    Gerda:

    Lieve Door,

    we hebben gisteren al afscheid genomen, maar toch wil ik je hierbij nog even een goede reis toewensen en ga genieten van alles wat je onderweg tijdens je reis tegenkomt. Ben benieuwd naar je reisverslagen.
    Dikke knuffel.
    Gerda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dorien

One world, one love. Share and count your blessings!

Actief sinds 28 Dec. 2013
Verslag gelezen: 331
Totaal aantal bezoekers 6693

Voorgaande reizen:

10 Januari 2014 - 19 Februari 2014

Avontuur in Cambodja

Landen bezocht: